הטור של מל ליום ששי: הקאבס הם אימות ואסמכתא שאין היום קבוצות מצויינות בליגה!

 

אני טוען כבר די הרבה זמן שאין העונה קבוצות מצויינות בליגה.

אין כלל שאלה שהקריעה הגדולה נגד דנבר הדליקה כמה פתילים גם אצל המלך.

הקאבס הם בראש המזרח וההפסד לנאגטס לא שינה דבר וחצי דבר בעובדה זאת, אבל מכאן לשם פתאום הקאבס הם רק משחק אחד לפני הסלטיקס. מיד אחרי המשחק  Joe Vardon of Cleveland.com שוחח עם לברון, וזה מה שהוא כתב:

W"With the clock inside of six minutes left in the first half, the Nuggets ran a pick-and-roll in which Cavs 6-3 guard Deron Williams switched onto screener Mason Plumlee, who is 6-11

Denver naturally fed the ball into Plumlee, who backed Williams down all the way to the basket but he missed.   the Cavs' defense had broken down by this point, so no one was really guarding the 6-9 Juancho Hernangomez when he rebounded Plumlee's miss and dunked.

But on both plays — the Plumlee backdown and the Hernangomez finish — LeBron James stood on the left block, keep an eye on his man in the corner and watching the Nuggets head to the rim. Not once did he move to help"p

ועכשיו הוא מצטט את לברון:

"It ain't about a group, it's about individuals," James said. "We've got to be more, just do more. It ain't about no group. Youcan't preach toughness, you've got to have it."

אז לאלה שקבלו "מספיק בקושי" באנגלית בכיתה ד', מה שלברון אמר זה שאתה לא יכול לדרוש ולבקש קשיחות וחוזק משחקנים(ניתן להוסיף לזה גם מעט 'אלימות'); אתה צריך להיוולדעם התכונות האלה; אתה חייב שזה יהיה חלק מאופייך.

לברון דיבר על כך כבר כמה פעמים. הבעייה של הקאבס היא לא בתקשורת או בהגנה קבוצתית. הבעייה היא בקשיחות בשמירה על האדם שלך ב-"MAN-TO-MAN".

פעמיים בחצי השני ג'יימס – הלא הוא לברון – 'עשה גוף' – נישען? –  על הביג-מן של דנבר ניקולה ג'וקיץ' שדחף את לברון הקטן ממנו אחורנית, וקלע. אבל ג'יימס ניסה לפחות להילחם במפלצת ולא ניכנע. המפלצת פשוט גברה עליו בגלל גובה ומשקל. פעם שניה פלמלי נסה אותו דבר אבל ג'יימס הצליח לגונן על אדמתו, ופלמלי חייב היה למסור למישהו אחר מחוץ לפוסט.

לברון אמר: אני יודע שפעם אחת ג'וקיץ' גבר עלי, אבל לא נכנעתי."I had opportunities where I could have been better," James said. "Um, one thing about it, I always bring toughness to the game, I know that. That's for sure."

מה שהוא ניסה לומר – אבל אין לו את אוצר המילים שלי יש – היה: "ניסיתי ולא הצלחתי, אבל אני לפחות תמיד מביא את הקשיחות שלי למשחק; אני תמיד מביא את ה-A-GAME שלי. אני תמיד מנסה לפחות!"

המאמן טיירון לו ששמע מה שלברון אמר, הוסיף:

"A team's up 40 points and they're just playing physical and hard," Lue said. "We're down 40 and we got guys just walking away and doing whatever." הוא המשיך:

"When you get beat like this, I mean, (Denver is) a good team they played hard, they run a lot of good stuff," Lue said. "But they're still a team that's fighting for the eighth spot. We're the No. 1 team in the East. We gotta play better and we understand that. We got our butts kicked today, and it starts today. We gotta be better."

.במילים אחרות, "אנחנו הקבוצה מס' 1 במזרח ונותנים לקבוצה הנלחמת על מקום שמיני להשחיז לנו את התחת. טיירון לו – כמו לברון – הסכים ש"שחקני הקבוצה לא באו לשחק ולא היו מוכנים למאמץ הדרוש נגד קבוצה פיזית כמו דנבר". הוא הוסיף:

The thing that got me pissed-off was that on defense players did not really want to play it.

טיירון לו לא הוציא את עצמו מערימת הזבל הנקראית "קליבלנד קאבס:

"Coaches we gotta be better, but players they gotta be better too,. They gotta be tougher. Gotta be more urgency, "and it comes from all of us. They got 3-point shots, they got points in the paint, they got offensive rebounds. They got whatever they wanted. And we gotta be better than that.

"It starts with the coaches but the players gotta look at themselves in the mirror too. They gotta be more physical, they gotta bring a physical presence and they've got to take pride in guarding their man."

עכשיו רק תארו לכם שדייויד בלאט היה המאמן במקום טיירון ו במשחק של אתמול.

אז אגיד פעם נוספת דבר שאמרתי כבר כמה פעמים העונה:
אין העונה בליגה אף קבוצה מצויינת. אין אפילו קבוצה טובה מאד. לכל קבוצות הטופ חסרים חלקים חשובים מאד בתשבץ.
לגולדן סטייט ולקאבס חסר משחק פנים תחת הסל. גבוהים טובים עושים לשתיהן שמות תחת הסל. לספארס יש משחק טוב יותר תחת הסל אבל אין להם יותר פוינט גארד וגארד ברמת אליפות. אלה שלוש הקבוצות הטובות ביותר בליגה ולשלושתן ישנן חורים יותר גדולים מאשר בגבינה שוויצרית.

אני לא מתכונן להתחיל בויכוח מחדש של מי טוב ממי, אבל אם תסתכלו על הלייקרס או הסלטיקס משנות ה-80 הן היו חזקות לאורך ולרוחב, ובכל העמדות. אותו דבר הבד-בויז של אייזיה תומאס וג'ו דומארס. על הבולס של מייקל ג'ורדן טענו שלא היה להם "סנטר" מעולה, אבל כל הסנטרים שלהם היו טובים יותר מהסנטרים של הקאבס או גולדן סטייט, ובנוסף היה לבולס את הוראס גראנט ודניס רודמן. גם לספארס של שנות ה-2000 היה חוזק לכל האורך והרוחב. אתם לא מאמינים? אז נסו למצוא כאן חורים או חולשות:

לייקרס

Los Angeles Lakers 1986-87 Roster

Player Position Height Weight Born College
Byron Scott Guard 6'4" 200 lbs. Mar. 28, 1961 Arizona State, 1983
Magic Johnson Guard 6'9" 220 lbs. Aug. 14, 1959 Michigan State, 1979
Wes Matthews Guard 6'1" 170 lbs. Aug. 24, 1959 Wisconsin, 1980
Michael Cooper Guard/Forward 6'7" 170 lbs. Apr. 15, 1956 New Mexico, 1978
A.C. Green Forward 6'9" 230 lbs. Oct. 4, 1963 Oregon State, 1985
Adrian Branch Forward 6'8" 185 lbs. Nov. 17, 1963 Maryland, 1985
Billy Thompson Forward 6'7" 220 lbs. Dec. 1, 1963 Louisville, 1986
James Worthy Forward 6'9" 225 lbs. Feb. 27, 1961 North Carolina, 1982
Kurt Rambis Forward 6'8" 215 lbs. Feb. 25, 1958 Santa Clara, 1980
Frank Brickowski Forward/Center 6'10" 240 lbs. Aug. 14, 1959 Penn State, 1981
Mychal Thompson Forward/Center 6'10" 235 lbs. Jan. 10, 1955 Minnesota, 1978
Kareem Abdul-Jabbar Center 7'2" 267 lbs. Aug. 16, 1947 UCLA, 1969
Mike Smrek Center 7'0" 250 lbs. Aug. 31, 1962 Canisius, 1985

רוצים חמישייה? מג'יק ג'ונסון, ביירון סקוט, ג'יימס וורת'י, אייסי גרין , קרים (מחליפים ראשונים  מייקל קופר, קורט רמביס, מיקאיל ת'ומפסון, פרנק בריקובסקי).

חולשות? אין!

סלטיקס 1986

Boston Celtics roster

Players Coaches
Pos. No. Name Height Weight DOB (YYYY–MM–DD) From
G/F 44 United States Ainge, Danny 6 ft 4 in (1.93 m) 175 lb (79 kg) 1959-03-17 Brigham Young
F 33 United States Bird, Larry (C) 6 ft 9 in (2.06 m) 220 lb (100 kg) 1956-12-07 Indiana State University
G 34 United States Carlisle, Rick 6 ft 5 in (1.96 m) 210 lb (95 kg) 1959-10-27 Virginia
G/F 20 United States Daye, Darren 6 ft 8 in (2.03 m) 220 lb (100 kg) 1960-11-30 UCLA
G 43 United States Henry, Conner 6 ft 7 in (2.01 m) 195 lb (88 kg) 1963-07-21 UC Santa Barbara
G 3 United States Johnson, Dennis 6 ft 4 in (1.93 m) 185 lb (84 kg) 1954-09-18 Pepperdine
C 50 United States Kite, Greg 6 ft 11 in (2.11 m) 250 lb (113 kg) 1961-08-05 Brigham Young
F/C 32 United States McHale, Kevin 6 ft 10 in (2.08 m) 210 lb (95 kg) 1957-12-19 Minnesota
C 00 United States Parish, Robert 7 ft 0 in (2.13 m) 230 lb (104 kg) 1953-08-30 Centenary College of Louisiana
F/C 31 United States Roberts, Fred 6 ft 10 in (2.08 m) 218 lb (99 kg) 1960-08-10 Brigham Young
G 12 United States Sichting, Jerry 6 ft 1 in (1.85 m) 168 lb (76 kg) 1956-11-29 Purdue
F 45 United States Thirdkill, David (waived) 6 ft 7 in (2.01 m) 195 lb (88 kg) 1960-04-12 Bradley
G 7 United States Turner, Andre (waived) 5 ft 11 in (1.80 m) 160 lb (73 kg) 1964-12-13 Memphis
G 11 United States Vincent, Sam 6 ft 2 in (1.88 m) 185 lb (84 kg) 1963-05-18 Michigan State
C 5 United States Walton, Bill 6 ft 11 in (2.11 m) 235 lb (107 kg) 1952-11-05 UCLA
8 United States Wedman, Scott 6 ft 7 in (2.01 m) 215 lb (98 kg) 1952-07-29 Colorado

חמישייה? דני איינג', דניס ג'ונסון, לארי בירד, קווין מקהייל, רוברט פאריש (מחליפים? ביל וולטון, סקוט וולדמן, ג'רי סיקטינג, סם וינסנט, גרג קייט). חולשות? היי, יש להם עודף.

דטרויט בד-בויז 1990

Detroit Pistons roster

Players Coaches
Pos. No. Name Height Weight DOB (YYYY–MM–DD) From
SF 23 United States Aguirre, Mark 6 ft 6 in (1.98 m) 232 lb (105 kg) DePaul
C 00 United States Bedford, William 7 ft 0 in (2.13 m) 225 lb (102 kg) Memphis
SG 32 United States Blanks, Lance 6 ft 4 in (1.93 m) 190 lb (86 kg) Texas
SG 4 United States Dumars, Joe 6 ft 3 in (1.91 m) 190 lb (86 kg) McNeese State
C 53 United States Edwards, James 7 ft 0 in (2.13 m) 225 lb (102 kg) Washington
PF 35 United States Hastings, Scott 6 ft 10 in (2.08 m) 235 lb (107 kg) Arkansas
PG 12 United States Henderson, Gerald 6 ft 2 in (1.88 m) 175 lb (79 kg) Virginia Commonwealth
PG 15 United States Johnson, Vinnie 6 ft 2 in (1.88 m) 200 lb (91 kg) Baylor
C 40 United States Laimbeer, Bill 6 ft 11 in (2.11 m) 245 lb (111 kg) Notre Dame
PF 10 United States Rodman, Dennis 6 ft 7 in (2.01 m) 210 lb (95 kg) Southeastern Oklahoma State
C 30 United States Rollins, Tree 7 ft 1 in (2.16 m) 235 lb (107 kg) Clemson
PF 22 United States Salley, John 6 ft 11 in (2.11 m) 230 lb (104 kg) Georgia Tech
PG 11 United States Thomas, Isiah 6 ft 1 in (1.85 m) 180 lb (82 kg) Indiana

חמישייה? אייזיה תומאס, ג'ו דומארס, מארק אגווייר, דניס רודמן, ביל למבייר (מחליפים – וויני ג'ונסון, ג'ון סאלי, טרי רולינס, סקוט הסטינגס, ג'רלד הנדרסון)

חולשות? אולי ביל למבייר שלא היה סנטר קלאסי אז, אבל היום הוא היה 'מלך הסנטרים' עם הסטרץ' אופנס, והשלשות הפכו חלק אינטגרלי ממשחק הסנטרים)

שיקגו בולס, 1995-6

Chicago Bulls roster

Players Coaches
Pos. No. Name Height Weight DOB (YYYY–MM–DD) From
PG 0 United States Brown, Randy 6 ft 2 in (1.88 m) 190 lb (86 kg) New Mexico State
SF 30 United States Buechler, Jud 6 ft 6 in (1.98 m) 220 lb (100 kg) Arizona
PF 35 United States Caffey, Jason 6 ft 8 in (2.03 m) 255 lb (116 kg) Alabama
C 53 United States Edwards, James 7 ft 0 in (2.13 m) 225 lb (102 kg) Washington
PF 54 United States Haley, Jack 6 ft 10 in (2.08 m) 240 lb (109 kg) UCLA
PG 9 United States Harper, Ron 6 ft 6 in (1.98 m) 185 lb (84 kg) Miami (OH)
SG 23 United States Jordan, Michael (C) 6 ft 6 in (1.98 m) 215 lb (98 kg) North Carolina
PG 25 United States Kerr, Steve 6 ft 3 in (1.91 m) 175 lb (79 kg) Arizona
SF 7 Croatia Kukoč, Toni 6 ft 11 in (2.11 m) 220 lb (100 kg) Croatia
C 13 Australia Longley, Luc 7 ft 2 in (2.18 m) 265 lb (120 kg) New Mexico
SF 33 United States Pippen, Scottie (C) 6 ft 8 in (2.03 m) 218 lb (99 kg) Central Arkansas
PF 91 United States Rodman, Dennis 6 ft 7 in (2.01 m) 220 lb (100 kg) SE Oklahoma State
PF 22 United States Salley, John 6 ft 11 in (2.11 m) 230 lb (104 kg) Georgia Tech
PF 8 United States Simpkins, Dickey 6 ft 9 in (2.06 m) 248 lb (112 kg) Providence
C 34 Canada Wennington, Bill 7 ft 0 in (2.13 m) 245 lb (111 kg) St. John's

חמישייה? מייקל!

יותר ברצינות, רון הארפר, מייקל ג'ורדן, סקוטי פיפן, דניס רודמן, לוק לונגלי (שווה 1.67 אנדרה בוגוט'ים). או: מייקל, טוני קוקוץ', פיפין, רודמן, לונגלי. מחליפים? סטיב קאר, ג'ון סאלי, ביל וונינגטון, ג'אד ביוקלר.

חולשות? אולי לוק לונגלי, אבל מייקל אמר יותר מפעם אחת שהוא היה "פרפקט עבור הבולס". אולי גם בגלל שהוא היה שק החבטות של מייקל שנהג להשפיל את האוסטרלי עד עפר; למעשה זה היה כה מגעיל שתמיד ישבי שהכל נעשה בבדיחות הדעת. אבל ללונגלי יש 3 טבעות. ל-K-700 יש קדחת)

סן אנטוניו ספארס 2003

 

San Antonio Spurs roster

Players Coaches
Pos. No. Name Height Weight DOB (YYYY–MM–DD) From
C 34 China Bateer, Mengke 6 ft 11 in (2.11 m) 290 lb (132 kg) China
G 12 United States Bowen, Bruce 6 ft 7 in (2.01 m) 200 lb (91 kg) Cal State Fullerton
G 10 United States Claxton, Speedy 5 ft 11 in (1.80 m) 166 lb (75 kg) Hofstra
F/C 21 United States Virgin Islands Duncan, Tim 6 ft 11 in (2.11 m) 255 lb (116 kg) Wake Forest
F 35 United States Ferry, Danny 6 ft 10 in (2.08 m) 235 lb (107 kg) Duke
G 20 Argentina Ginóbili, Manu 6 ft 6 in (1.98 m) 200 lb (91 kg) Argentina
G/F 3 United States Jackson, Stephen 6 ft 8 in (2.03 m) 220 lb (100 kg) Butler CC
G 25 United States Kerr, Steve 6 ft 3 in (1.91 m) 175 lb (79 kg) Arizona
G 9 France Parker, Tony 6 ft 2 in (1.88 m) 185 lb (84 kg) France
C 50 United States Robinson, David 7 ft 1 in (2.16 m) 235 lb (107 kg) Navy
F 31 United States Rose, Malik 6 ft 7 in (2.01 m) 250 lb (113 kg) Drexel
G 8 United States Smith, Steve 6 ft 7 in (2.01 m) 200 lb (91 kg) Michigan State
F/C 42 United States Willis, Kevin 7 ft 0 in (2.13 m) 245 lb (111 kg) Michigan State

חמישייה: טוני פרקר, מאנו ג'ינובלי, דני פרי, טים דאנקן, דייב רובינסון (או קווין וויליס ב-3, 4, או 5). מחליפים: סטיב סמית', סטיב קאר, סטפן ג'קסון, ברוס בואן, דני פרי).

חולשות? אין.

אני מנסה לעשות חמישיות של הקבוצות הטובות ביותר איום ואני עומד בפני שוקת די ריקה (גיא!)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
77 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
MJ234523
MJ234523
7 years ago

א. תודה על התרגום.
ב. ככל שאתה מעמיק בהסבר על טיב הקבוצות בעבר כך אתה נראה פתטי.
ג. קצת נסחפת עם: " טיירון לו לא הוציא את עצמו מערימת הזבל הנקראית "קליבלנד קאבס:
ד. עדיין לא כתבת טור לחברה שבכיתה ד' קבלו טוב מאוד בלהיות לא רלוונטיים
ה. האם יש עוד מישהו בפרשני הNBA בכללותם שסובר כמוך?

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago
Reply to  MJ234523

+100

לא היו פה כתבות כאלה כשלברון היה במיאמיי.
החיסרון של דינוזאור כמו בוש או זקן כמו וויד לא השפיעוו על לברון.

שי אבן צור
שי אבן צור
7 years ago
Reply to  MJ234523

כלל אצבע לחיים: מי שלא נותן כבוד הוא חסר כבוד.

אשריך אם תשיג 10% ממה שמנחם השיג. האתר הזה זה הוא.
לא רלוונטי? באמת?

של נעליך

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
7 years ago
Reply to  MJ234523

מאמרים של מנחם על שחקנים וקבוצות וסיפורי ספורט וכדומה הם מטובי מאמרי הספורט אי פעם.
אתה יכול לחלום לכתוב ברמה הזו.

MJ234523
MJ234523
7 years ago

כנראה שדבריי לא הובנו.

אני מגדולי ומעריצי האתר הזה ובפרט של הכתיבה הספרותית הסטורית ומושחזת של מנחם לס.{ויעדיו על כך בקשותיי והפצרותיי אל מנחם שיכתוב משהו על ג'רי קראוס}
ומכאן ועד ההפנייה של דברי אל מנחם עצמו מתאים יותר למנת מסכל של אוהדי {אוהד} הפסטונס בתקופת הבד בויס.
הלא רלוונטיות מתייחסת לכך שכל הקבוצות של פעם שחקו כדורסל אחר לגמרי עם קצב שונה לגמרי ולכן הנסיון להשוות או לאמוד על פי קבוצות העבר את הקבוצות היום ל-א ר-ל-ו-ו-נ-ט-י!!!

שי אבן צור
שי אבן צור
7 years ago
Reply to  MJ234523

כדאי שתעצור כאן, תעשה לי טובה. אתה כמו ג'יפ מתחפר.
בניסיון להסביר את עצמך אתה ממשיך להעליב. הפעם את אלה שהעירו לך וגם, על הדרך, ככה בקטנה, את חובבי ואוהדי הבאד בויז.

אח"כ אתה ממשיך עם עלבון לאינטליגנציה בדמות הטיעון שהדברים לא הופנו כלפי מנחם.
באמת? לא כלפי מנחם?
אני לא רע בהבנת הנקרא. בוא ננתח ביחד:
– "ככל שאתה(!) מעמיק בהסבר על טיב הקבוצות בעבר כך אתה(!) נראה פתטי". למי התכוונת ב"אתה"?
– "עדיין לא כתבת טור לחברה שבכיתה ד' קבלו טוב מאוד בלהיות לא רלוונטיים". למה בדיוק התכוונת אם לא לזה שמנחם צריך לכתוב טור לאנשים שהם עצמם לא רלוונטיים? מה זה אם לא רמיזה ברורה לכך שהוא עצמו לא רלוונטי?

היית צריך להתנצל וזהו במקום לבלבל את המוח רק כי אתה לא מוכן להודות בטעות. היית יוצא מזה הרבה יותר טוב.

אגב, כותבים מנת משכל. לא "מנת מסכל"

MJ234523
MJ234523
7 years ago

"מאיר תירגע"

אני
אני
7 years ago

שוקת שבורה נראה לי שהתכוונת

מוני
מוני
7 years ago

אתה אומר שאריות הליגה הן לא קבוצות טובות, אז בעצם שאר הקבוצות ממש גרועות באופן היסטורי!?

הייט-אשברי
7 years ago

חארטה -שמארטה . פרץ נוסטלגיה חסר ביסוס .
הזיכרון קצר איך העונה הזאת התנהלה עד לא מזמן – באיזו אינטנסיביות ובאיזה מאבקי גלדיאטורים . הזיכרון קצר איזו אתלטיות ואיזה כוכבי על משחקים היום .
עוד חודש הפלייאוף , ויסתבר שמורידות ההילוך במרץ ( משיקולי שמירת כוחות ורצון להימנע מפציעות ) משחקות באינטנסיביות רבה .
ואז תחזורנה קריאות ההתפעלות למדור .

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

מנחם צודק, קבוצת העל בשנות ה80 היו עמוקות בהרבה כמות הכוכבים בליגה הייתה מצומצמת מאוד והייתה מרוכזת בקבוצות העל (לפני שהתחילו להוסיף קבוצות לליגה ), אין תקרת שכר מסובכת כמו היום אין מעבר שחקנים (בירד לא יכל להצטרף למגיק גם אם רצה), נוסיף על כך ששטווח הזמן שהתאפשר היה גבוה בהרבה ויוצא שקבוצות העל של אז היו העמוקות בהיסטוריה.
שוב בכל הטיעון אני לא מדבר על הרמה שהשתפרה פלאים אלא על עומק הקבוצות ביחס לתקופה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
7 years ago

במהלך שנות השמונים והתשעים, רמת כוכבי העל הייתה גבוהה יותר ורמת שחקני הפנים ובייחוד הסנטרים הייתה גבוהה הרבה יותר (אמנם זה יכול להשתנות עם כמה וכמה שחקני פנים צעירים נפלאים היום שיכולים להיות אדירים): מג'יק, סטוקטון, אייזיאה, דניס ג'ונסון, אלווין רוברטסון, פייטון, צ'יקס, פרייס; ג'ורדן, דרקסלר, דומארס, הורנאסק, רג'י; בירד, ד"ר ג'יי, קינג, אגוואייר, פיפן, דאנטלי, אינגליש; בארקלי, מקהייל, קרל מלון, נאנס; כארים, מוזס מלון, החלום, האדמירל, פאריש, דוהארטי, יואינג, שאק, מורנינג, מוטומבו.
ועוד הרבה שחקנים מעולים כמו איינג', ביירון סקוט, מייקל קופר ומונקריף וסדריק מקסוול ועוד רבים

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
7 years ago

בין השחקנים בעמדה 3 ברמת שחקני על יש להוסיף את וורת'י.

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
7 years ago

צודק

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

לא צודק

פינקי
פינקי
7 years ago

חצי צודק

`נזיר הנשמה
`נזיר הנשמה
7 years ago

המשחקים בחודש מרס חסרי חשיבות וענין, ואני לא מדבר על המכללות.
מבט בטבלת הליגה מראה יש ענין רק במקום השמיני בכל איזור.זה נותן ענין ל4 , 5 קבוצות. לשאר הליגה זה להעביר את הזמן. להרבה קבוצות יש רצון להפסיד כדי לקבל מקום טוב בדראפט.
הליגה ארוכה מידי ללא שום תוחלת.
לגבי רמת הליגה , אני מזמן בדיעה שיש ירידה ברמה.שימו לב לרשימה של מנחם
מגיק, בירד, גורדן, רובינסון, דאנקן
רשימה מאוד חלקית של שחקנים שאין היום בנמצא.

אפלטון
אפלטון
7 years ago

נכון לנקודת הזמן הזו של השנה אתה צודק מנחם.
אבל בכלליות זה ממש לא נכון.
גולדן סטייט של שנה שעברה היתה מהקבוצות החזקות בהיסטוריה, והם הפסידו לקאבס. שתי הקבוצות האלו היו מתחרות עם כל קבוצה גדולה בהיסטוריה.
סן אנטוניו של 2014 שיחקה את הכדורסל הכי מושלם שאני זוכר מקבוצה בגמר ה-nba.
השנה באמת שתי הקבוצות המובילות נראות מקרטעות.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago
Reply to  אפלטון

מנחם צודק, קבוצת העל בשנות ה80 היו עמוקות בהרבה כמות הכוכבים בליגה הייתה מצומצמת מאוד והייתה מרוכזת בקבוצות העל (לפני שהתחילו להוסיף קבוצות לליגה ), אין תקרת שכר מסובכת כמו היום אין מעבר שחקנים (בירד לא יכל להצטרף למגיק גם אם רצה), נוסיף על כך ששטווח הזמן שהתאפשר היה גבוה בהרבה ויוצא שקבוצות העל של אז היו העמוקות בהיסטוריה.
שוב בכל הטיעון אני לא מדבר על הרמה שהשתפרה פלאים אלא על עומק הקבוצות ביחס לתקופה.

שי אבן צור
שי אבן צור
7 years ago
Reply to  אפלטון

1000+ על הספרס 2014
עד היום אני חוזר מדי פעם לסדרה הזאת – במיוחד משחקים 4 ו 5 – ומתענג

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago
Reply to  אפלטון

כדורסל מושלם אבל אלופה בינונית מאוד היה להם מאצאף מדהים מול מיאמי מול דאלאס נזקקה ל7 משחקים.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

אה נכון, כי זה הופך אותם לקבוצה בינונית? אחת הקבוצות הטובות אי פעם.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

ממש לא מסכים איתך בעניין הזה, אחת הקבוצות הטובות ביותר אי פעם? אולי הקבוצה עם המשחק היפה ביותר (זה לא תחרות יופי) הם נדרשו ל7 משחקים לעבור את דאלאס אין לנו מושג איך הסדרה נגד התאנדר הייתה מתפתחת אם איבקה היה בכושר מלא, והתמודדו בגמר נגד קבוצה התלוייה לגמרי בלברון וסחוטה מנטלית.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

לכל דבר יש לך תירוץ. אז בוא נשים קצת את הדברים במקומם. אתה מביא את 7 המשחקים מול דאלאס כסימן לחולשה אבל שוכח לציין שמדובר בקוצה מדורגת 8 שניצחה 49 משחקים באחד הקונפרנסים הכי תחרותיים אי פעם. זה שבמקום ה-10 הייתה מינסוטה עם 42-40 ובמקום ה-9 פיניקס עם 34-48. בקונפרנס הזה הספרס ה"בינוניים" ניצחו 62 משחקים והמשיכו לאליפות מול מיאמי האלופה המכהנת שנתיים ברציפות כשבדרך הם עוברים גם את OKC של ווסטברוק ודוראנט ופורטלנד של אולדריג' ולילארד. קשה לי לחשוב על קבוצה שעברה דרך קשה יותר לאליפות.

על פי ההגיון שלך הלייקרס של 1987/88 היא אלופה חלשה לא בינונית. בסה"כ הם היו צריכים 7 משחקים מול הג'אז ומול המאבריקס שניצחו 47 ו-53 משחקים בהתאמה בקונפרנס חלש שבו סן אנטוניו עלתה ממקום 8 עם 31 ניצחונות ובמקום ה-9 שוב הייתה פיניקס רק עם 28 ניצחונות (20 פחות מזו של 2013/14 אם אתה סופר). שלא לדבר על זה שבגמר הם נדרשו ל-7 משחקים מול הפיסטונס המותשים פיזית.
תזכיר לי רק איפה בדיוק הלייקרס האלה מדורגים הסטורית בין האלופות?

אתה יכול להמציא תירוצים על פציעות או עייפות מנטלית אבל בכל פרמטר אובייקטיבי כמעט שתרצה לבחור הספרס של אותה עונה הם קבוצה גדולה. לא פחות.
ובאמת תודה שאתה מביא אותי להגן על הספרס מכל המועדונים (אני אלך להקיא בפינה).

מתן גילור
מתן גילור
7 years ago

יוסטון עברה דרך קשה יותר לאליפות 🙂

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

וואלה צודק. אבל עכשיו באמת בא לי להקיא.

אחד העם
אחד העם
7 years ago

חחחחחחחחח.. תזכירו לי לא להתווכח עם גילרי אף פעם, אין לי סיכוי לצאת מזה טוב 🙂
הפיינלס של 14 זה הדבר הכי יפה שראיתי בכדורסל. אשכרה הצליחו לקחת חבית בשם בורקס דיאו ולשבש לחלוטין את ההגנה הלוחצת אולי הטובה בליגה.
מודה שלפעמים מתעורר בי געגוע ואני צופה בשידורים מוקלטים מהסדרה המדהימה הזו.

אחד העם
אחד העם
7 years ago

ובורקס דיאו זה שיבוש של האוטו ספלר אבל זה נראה כמו טעות.פרוידיאנית אז מתאים..

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

100+ מ-א' ועד ת'.

"בורקס דיאו". התפללתי שזו שגיאת אוטוספלר ואכן כך הדבר!
פשוט אומנות. נפלא!

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

ממתי מספרים של עונה סדירה קשורים לטיב הקבוצה בפלייאוף הם שיחקו נגד אוקלהמה פצועה , אתה יודע למה מעט מאוד קבוצות הצליחו להשלים טריפיט יש עייפות מנטלית מצטברת שהיא עצומה. תבדוק בבקשה את הסטטיסטיקה שלהם בפלייאוף ביחס לקבוצות עבר וצראה שהיא ממש לא נמצאת בטופ ההיסטורי או אפילו מתקרבת לכך,היו לה חסרונות ברורים מאוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

ממתי מספרים של עונה סדירה קשורים לטיב קבוצה? מאז ומעולם. אז נכון שיש איזו נטייה להגיד שהעונה הסדירה לא משנה אבל זו שטות מוחלטת (בטח שמבחינה סטטיסטית). אוקלהומה סיטי החסירו את איבאקה בדיוק בשני משחקים. זה משמעותי אבל לא מכריע ולא גורע בכהוא זה מאיך שהספרס שיחקו נגד הקבוצה המאד חזקה הזו.
לבדוק סטטיסטיקת פלייאוף לעומת זאת זה די חסר משמעות מכיוון שאתה מתמודד רק מול 4 יריבות ויש תלות עצומה בחוזק התחרות. כמו שהראיתי לך הספרס של אותה עונה נתקלו בתחרות חזקה באופן יוצא דופן. למרות זאת גם אם בוחנים את נתונים הסטטיסטיים שלהם במהלך הפלייאוף הנ"ל הם עומדים בכל קנה מידה של גדולה. ואם תרצה שוב את ההשוואה ללייקרס של 1987/88 שנופלים מהם בכמה דרגות מבחינה סטטיסטית נטו (כמו שאמרתי זה חסר משמעות).
אתה יכול לזרוק "חסרונות ברורים" (לאיזו קבוצה אין חסרונות ברורים?)או "לא מתקרבת לטופ ההיסטורי" אבל אין לזה שום ביסוס אמיתי אלא אם אתה ממש רוצה לזרוק גם קבוצות אחרות שנמצאות גם הן בטופ ההיסטורי.

מיקי
מיקי
7 years ago
Reply to  אפלטון

מסכים בנוגע לס"א 2014. נופלת רק מיוגופלסטיקה ספליט של סוף שנות השמונים. אבל זה לא נבא.

A Golden God
A Golden God
7 years ago

אתה צודק לגבי קליבלנד. זו באמת קבוצה נכה וחסרה ביותר שמסתמכת על היכולות הייחודיות של לברון ג'יימס (ממוצע קריירה של 7-7-27, אין דבר כזה בהיסטוריית ה-NBA. פשוט אין). הוא נעזר בקיירי, שלא עושה הגנה, לאב שהוא 4 סטרץ' בלי הגנה מי יודע, ושני שחקנים שאין להם מקום בחמישיה פותחת ברוב הליגה – JR סמית' וטריסטן תומפסון.

אתה טועה ונרדם בשירה (כמו שאוהדי הקבוצה הווריורז שמחים להרדים את כולם, "אנחנו לא כאלה חזקים"), לגבי גולדן סטייט ווריורז. זו קבוצה היסטורית שהלכה ונעשתה עוד יותר חזקה. משחקים בה שלושת הקלעים הגדולים בליגה, מהגדולים בהיסטוריה – שלושתם ביחד!

ה-TS של קארי ושל דוראנט הוא הכי טוב בהיסטוריה של ה-NBA, מעל 60%. קליי תומפסון לא מאוד רחוק, עם 57 – קצת מעל ברנש בשם מייקל ג'ורדן. אין ולא היה אח ורע לכוח התקפי כזה, שמפצה על חולשה מסוימת הגנתית – שהיא העמדה מס' 5.

אבל, אם שכחנו, בעמדה מס' 4 נמצא דריימונד גרין – הוא עוד צעיר, רק העתיד ימקם אותו בטבלאות, אבל צריך לקרות משהו קיצוני כדי שגם הוא לא יסיים בתור HOF. כלומר, גולדן סטייט היא חמישיה של 4 HOF ביחד.

קבוצה שסיימה עונה סדירה במאזן הטוב ביותר אי-פעם, אפשר להגיד שזה לא מאוד מחייב – ובכל זאת, קבוצה לא מנצחת 73 פעם בעונה, בלי להפסיד פעמיים רצוף, בלי להפסיד בבית כמעט בכלל – בלי שהיא תהיה היסטורית. אחרת, זה לעשות צחוק מכל הליגה.

אז לקבוצה הזו – נוסף הסמול-פורוורד השלישי בערך בהיסטוריה, מתחת ללברון ולארי, אולי הדוקטור גם. זו קבוצה שלא נודעה כמותה עד היום, ועוד תראו בהמשך עד כמה היא חזקה. בוודאי שיש לזה מחיר, אני לא מצפה ממנה לעשות הגנה כמו של הבד-בויז, זו גם לא ליגה שיש בה הגנות כאלה ואי אפשר שיהיו הגנות כאלה. עדיין, הכוח שלה בצד השני של המגרש, מעמיד את הכל בפרופורציות.

אורן
אורן
7 years ago
Reply to  A Golden God

עם כל הגדולה הזאת, ואני עדיין לא מאמין שגולדן סטייט לוקחת אליפות. לא כי הם פחות טובים, אלא כי זריקות חוץ מוטות ליפול החוצה כשהלחץ הוא גמר הפלייאוף, והגוף כואב רגשית ופיזית. באחד על אחד כמו שיש לקאבס, תמיד אפשר איכשהו לחצוב איזה חדירה או להוציא פאול ושתי זריקות באחת כזאת. זו בדיוק הסיבה שאף קבוצת שלשות\חוץ לא לקחה אליפות, וגולדן סטייט של 2015 עשתה זה אך ורק בגלל פציעות של קיירי ולאב.

A Golden God
A Golden God
7 years ago
Reply to  אורן

אם זה מגיע למשחק אחד אני נוטה להסכים איתך, גיים 7 זה הכל (או הרוב) הקופסה בראש, ראינו מה קרה בשנה האחרונה, הסוף היה שום דבר שקשור לכדורסל, לאנשים רעדו הידיים.
מה-89-89 המפורסם, שתי הקבוצות המשיכו עד הסוף עם 1 מ-16 מהשדה. ואיזה 1.

אלא שאנחנו עם סדרות פלייאוף, ויש לך פול-בק. משחקן לשחקן – ראבאק, אם לא דוראנט אז קארי, ואם לא קארי אז קליי – כל אחד מהם הוא מגה-סטאר שגומר משחקים ברמה הכי גבוהה בעולם (קליי למשל נתן לוורירז את משחק 6 עם אוקלהומה). זה הכי טוב, עם גיבוי – של הכי טוב, עם גיבוי שני – של הכי טוב.

ויש לך פול-בק ממשחק למשחק, במהלך סדרה של 7. היתה תאונה פעם אחת? הלאה. עוד תאונה? עדיין, יצטרכו לנצח אותם, עוד פעמיים. נראה בלתי אפשרי. 4 מ-7? בחלום בלילה. מי שתגיע למשחק 6 עם הקבוצה *הזו*, תרגיש בת מזל.

רועי ויינברג
Admin
Reply to  A Golden God

דוראנט ודוקטור ג'יי לפני פיפן?

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

כן רועי, וזה אפילו לא קרוב.

Smiley
Smiley
7 years ago

בסוף הקריירה של דוראנט אולי, אבל נכון לעכשיו אני הולך עם רועי שפיפן לפני שנייהם.
ה-SF האולטימטיבי, רכז משחק, יכול לשחק בפנים ובחוץ, אתלט עליון ושומר אדיר.
הבעיה של פיפן שהוא חסה בצילו של הגדול מכולם (וכנראה היה לו נוח עם זה) אבל בכל זאת הוא היה שם כבורג מכריע בכל אחת מ-6 האליפויות

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  Smiley

אין חולק על הגדולה של פיפן. גם היו לו יכולות שלשניים האחרים אין. אבל בסופו של דבר הוא לא מתקרב לשניהם ביכולת ליצר נקודות וזה מכריע את הכף בקלות לזכותם.

Smiley
Smiley
7 years ago

אם ככה רודמן לא מתקרב לכריס גאטלינג למשל…
או למשל סטוקטון מול ווסטברוק

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

ההשוואה בין רודמן לגאטלינג לא במקום כי שניהם לא בטופ ביצירת נקודות. ההשואה בין סטוקטון לווסטברוק היא טובה. צר לי להגיד את זה אבל בעוד 20 שנה יזכרו את ווסטברוק כשחקן יותר טוב מסטוקטון, ולעונה הזו יהיה חלק מאד גדול בכך.

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

בימקום ליכתוב על השליטה והמנהיגות של המלך, יצאה כתבה שמתאימה ל-ללל.

בהגנה טיריסטאן טומפסון היה יכול לעצור את כל הגבוהים שהזכרת.
מבחינה פיזית אתה תיראהה שהקאבס יעלו הילוך מתי שלברון יחליט.

לקאבס אין חולשות כשלברון מחליט,
לא צריך מישחק פנים התקפי כשיש לך את המלך, זה הגדולה שלו.

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

כי כל המנהיגים הטובים התבכיינו על החברים שלהם ואמרו שהם לא מתאמצים מספיק וניסו להגדיל את עצמם דרך הקונה של חברים שלהם

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

הקטנה ולא הקונה

רועי ויינברג
Admin

קווין גארנט ומייקל ג'ורדן לא מנהיגים טובים?

Ljos
Ljos
7 years ago

לא.

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago
Reply to  Ljos

1+

רועי ויינברג
Admin
Reply to  Ljos

6 אליפויות לא הופכות אותו למנהיג טוב במימדי NBA?

Ljos
Ljos
7 years ago
Reply to  Ljos

זה הופך אותו לשחקן מעולה (אתה יודע, יש כאלו שישימו אותו בטופ 5 שלהם) שקבוצה שהוא היה השחקן המרכזי בה זכתה ב-6 אליפויות.

כשנאור ציון מוציא סדרה מצליחה (משום מה), אבל תוך כדי יוצאות מלא תלונות על אלימות, פיזית ומילולית, אווירה נוראית בצילומים, שחקנים ועובדים שמפחדים לעבוד – אז הוא מנהיג טוב או קומיקאי מוצלח (גם אם לא לדעתי) שאנשים שונאים לעבוד איתו אבל נאלצים להמשיך?

Ljos
Ljos
7 years ago
Reply to  Ljos

או בקיצור, אתה מסתכל על התוצאה כדי לבחון דרך.
מנהיג טוב לא שווה מצליח יותר. אלא מצליח ביחס למה שיש.
היו שחקנים שהיו מנהיגים הרבה יותר גדולים, אבל הם לא היו מאית השחקן שג'ורדן היה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  Ljos

אתה מערבב בין יחסיי אנוש למנהיגות.

מנהיגות היא הובלה אל יעד או מטרה מסויימת – לא להיות בן אדם נחמד.

גם אני מעדיף את המנהיגים השקטים והטובים, אבל זה לא אומר שיש רק דרך אחת להנהיג, אחרת אתה פוסל חברים כמו ג'ינג'יס חאן, סטנלי קובריק, משה רבנו, אנדי וורהול ואחרים (לא נאור ציון. מאיפה הבאת את זה ???)

Ljos
Ljos
7 years ago
Reply to  Ljos

אם אקח ארבעה חברים ונצליח להירשם לאליפות הכדורסל עד גיל 4, וננצח. אני מנהיג טוב כי הובלתי אותם ליעד?
הבאתי את נאור ציון כדוגמא לאדם שמצליח להוביל חבורת אנשים ליעד (סדרה שלו בכיכובו) בלי להיות מנהיג, אלא להיפך – אדם שלא רוצים לעקוב אחריו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  Ljos

אם הוצאת מהם דברים שלא ידעת שקיימים בהם, נסכת בהם ביטחון ועזרת להם לממש את הפוטנציאל החבוי בהם, אז כן, אתה מנהיג טוב, וזה לא משנה אם השגת את זה בעזרת פנס לעין של קר או מבט עגל וטפיחה על הכתף למאנו.

נאור ציון לא מנהיג – המטרה היא לא ליצור סדרת טלוויזיה (זה כל טמבל יכול לעשות) אלא סדרת טלוויזיה טובה. (מבלי להיכנס לוויכוח הקודם שלנו – "מה זה "טוב" באמנות?…

היטלר לא היה מנהיג טוב ?… חחח

Ljos
Ljos
7 years ago
Reply to  Ljos

והגעת בדיוק לנקודה שלי. זה מה שאני מחשיב מנהיג טוב.
מנהיגות זה לא התוצאה, אלא איך הגעת לשם. אם שיפרת את השחקנים בדרך וביטחון ויאדה-יאדה כל מה שכתבת.
ונחזור למה שהתחיל את השרשור, והסיבה שרועי הכניס את מייקל והסיבה שעניתי לו לא (מודה, תשובה מתחכמת כדי להוציא תגובה). אם אתה מקטין תמיד את אלו שסביבך, אתה לא מנהיג. אם אתה, בכל דרך שהיא, מוציא מהם יותר – אתה כן. אם אתה מקטין אותם כדי לשפר אותם, אז אתה סתם מתחכם וזו לא הקטנה.
ייתכן שמייקל ג'ורדן מנהיג מעולה. אבל אי אפשר לדעת את זה מהתוצאות, אלא מהשחקנים שליד.

אני בטוח שנאור ציון מאמין שהסדרה שלו טובה.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  Ljos

אתה לא מדבר על מנהיג טוב.
אתה מדבר על מנהיג טוב לב.

מנהיגות לדעתי היא השילוב הן של התוצאנ והן של הדרך, ולא ניתן להפריד, הם קשורים אחד בשני, להסתכל במנותק על אחד מהם זה לא לראות את התמונה או הסיפור השלם.

בני אדם הם יצור יותר מדי מורכב פסיכולוגית, מכדי שככל שתיתן להם יחס יותר טוב – ככה הם יהיו יותר טובים. זה לא עובד ככה, לפחות בהרבה מן המקרים. יש מטרות שכדי להגיע אליהם, אתה צריך לדרוש מהם יותר, לדחוף אותם לקצה, להתעמת עם הפחדים שלהם, לאתגר אותם, ולפעמים זה דורש ממך להיות "בן זונה לא נורמלי…" (אני כמובן לא מצדיק את האגרוף של ג'ורדן לקר, אבל מהניסיון שלי – ממשברים נבנים או יכולים להיבנות החברויות הכי טובות)

שוב, להיות נחמד לא עושה אותך מנהיג. אני בטוח שיש קאסטים של טלנובלות שהבמאי כל היום עסוק על הסט בלהריץ דאחקות בפורטוגזית, זה לא אומר שהיעד או המטרה הושגה (אלא אם המטרה היא "דאחקות בפורטוגזית"..)

Ljos
Ljos
7 years ago
Reply to  Ljos

אם אקח את אותם חברים, והפעם נצליח להירשם ל-NBA. אצליח להוציא מהם הרבה יותר משאי פעם היה בהם, אבל הפסדנו את כל המשחקים בנקודה, אני לא מנהיג רק כי לא זכיתי באליפות? היטלר לא מנהיג רק כי הוא לא הצליח להקים רייך של אלף שנים?

איפשהו כאן דיברתי על נחמד? אתה היחיד מבינינו שמדבר על זה.
דיברתי על להקטין – להנמיך, להחליש, לפגוע.

ויפה לך, מהניסיון שלי כל הפעם שנתתי אגרוף למישהו, זו הייתה הפעם האחרונה בה דיברנו.

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago
Reply to  Ljos

אתה עושה את זה פשטני.

כתבתי שאני מסתכל על זה כמכלול של דרך + תוצאה. אז למה אתה רק מתייחס לעניין התוצאה ?

אין לי מושג מי "החברים" האלו, מה הפוטנציאל שלהם, מול מי הם מתמודדים, ובכלל מה הסיפור.. אתה רוצה שאני אחווה דעה על סיפור היפוטתי עד כדי אבסטרקט.

סטוקטון היה אחלה מנהיג בעיניי מבלי לזכות באליפות, אבל אני גם חושב שאם הוא היה קצת יותר "רע", הופך שולחנות אצל ההנהלה ודורש שיעמידו לו סגל יותר טוב, וכאלה.. זה לא היה מוריד מגדולתו מנהיגותו, ואולי אף מוסיף.. אבל זה האופי שלו, וזה למה אני אוהב אותו.

מכות בין גברים באמת יכול להוביל לחברויות אמת, זה פותח אצלהם משהו רגשי, כשפופ "התעלל" נפשית בטוני פארקר, אני בטוח שזה יצר אצל טוני איזשהי תלות רגשית, ורצון למצוא חן בעיניי המאמן שלו. קצת דומה לתסמונת שטוקהולם – שהייה יחד במצבים קיצוניים, יכולה להוביל לזה.

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

מייקל ג׳ורדן לפי כל הסיפורים מאז הפרישה היה מנהיג נורא וזה בלי קשר לזה שהוא כנראה היה בן אדם בלתי נסבל

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

משה רבנו היה מנהיג מצוין אבל זה לא קשור לנושא הנוכחי.זה נכון שאפשר להיות מנהיג טוב בלי להיות עם כישורין של יחסי בין אישיים מצויינים אבל חלק מההבנה (שלי לפחות) למנהיג בקבוצת ספורט היא שני דברים חשובים שמתקשרים מאוד למקרה הזה: הראשון הוא שאת הכביסה המלוכלכת מכבסים בבית ולא יוצאין ומלכלכים על חברי הקבוצה שלך והשני הוא שדווקא אחרי הפסד צריך להרים את המורל ולא להוריד אותו באמירות שמתרכזות באינדיבידואל.
וחוץ מזה אי אפשר לשפוט מנהיגות רק על פי עמידה ביעדים אם יוסטון יעופו בסיבוב שני והספרס יעופו בגמר המערב זה אומר שלמרכוס מנהיג טוב יותר מהארדן?

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

סליחה על השגיאות, נכתב בפלאפון

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

משה רבנו השמיד חלק מהעם שלו – זה קצת יותר מ "לכבס את הכביסה המלוכלכת בחוץ"

ברור שלא תמיד עומדים ביעדים, בסופו של דבר מדובר בבני אנוש ולכולם יש חולשות, אבל "מנהיגות" באה מהשורש "הגה" (או משהו כזה) ז"א אם יש הגה או נהג, זה סימן שיש יעד או מטרה מסויימת, ו "לאיך מגיעים לשם ?" – יש הרבה דרכים.

תשאל את טוני פארקר איזה טרור פופ היה עושה לו בשנים הראשונות…

רביד אראל
רביד אראל
7 years ago

המדבר הוא חדר ההלבשה הגדול בעולם 😉

רנדי אורטון
רנדי אורטון
7 years ago

כמה פעמים דוקטור גיי הגדול הפסיד בגמר הנבא?

כמה אליפויות יש לנגרים של הפיסטונז? שניצלו את החוקה כדי להפוך את הכדורסל למכות,אותו דבר לגביי האפורים מסאן אנטוניו.

בשנות ה-80 לא היה בכלל קו בשלוש,השחקנים האלה היו מקבלים תבוסה היום למרות שהם גיבורים של פעם.

דחבש
דחבש
7 years ago

אתה אידיוט או טרול? כי התגובות שלך נעות בין טמטום צרוף להתרסה שאין מאחוריה כלום

Mbk
Mbk
7 years ago

הנקודה של מנחם נכונה
מבחינה הסיטורית של המשחק הקבוצות שהוא ציין גדולות ממה שיש כיום
אפשר לציין גם את פילדלפיה של הד״ר ושל מוזס מלון אחת הקבוצות המרשימות בהיסטוריה

כשמשווים אתלטיות וכו אני בטוח ששחקנים כמו דר ג׳יי ג'ורדן דומיניק ווילקנס פיפן לא נופלים משום אתלט בין ימנו
ושחקנים כמו מקייהל בירד ומג׳יק היו מנצחים רק בעזרת האיטלגציה שלהם והגאונות
מה שווה האתלטיות של ווסטברוק אם הוא משחק כמו ואן מאן שואו
הטיעון של ה 3 לא רלוונטי כי באבולוציה של המשחק שחקן עם היד של בירד היה שובר את כל שיאי השלשות אם היה משחק כיום

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
7 years ago

הדבר היחיד אשר ניתן להשוואה בין היום לפעם הוא אחוז זריקות העונשין – ויתקנו אותי כאן חבריי המבינים אם זו טעות – אבל אני חושב שזה הדבר היחידי שלא השתנה מאז וניתן להשוות – אז לא יודע מה זה גדולה עומק ועוד כל מיני השוואות שאין להם קרטריונים רורים – בזה אני מזמין כל אחד כאן פשוט לפתוח ולראות על כוכבי העבר וכוכבי ההיום מי טוב יותר (רמז דק – היום טובים יותר) מצחיק אותי כל מיני אמירות של: "אם הוא היה היום הוא היה קולע 50 למשחק עם 30 אסיסטים בעין עקומה" על הדרך אומר שבעיניי כל ההשוואות הבלתי נגמרות זהפשוט לקחת את ההנאה מן המשחק ובמקום להתרווח ולהינות משחקנים כמו לברון קיירי קארי ודורנט מעסיק את המוח למי יש יותר גדול.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
7 years ago

ובכל מקרה תודה רבה למנחם על הטור המושקע

Berch
Berch
7 years ago

תודה על הטור מנחם.
תתעלם מהטרולים. העונש שלהם זה המראה בכל מעלית שהם נכנסים אליה….
🙂

פינקי
פינקי
7 years ago

החודש האחרון באמת נראה רע, אפילו די מביך בזמנים מסויימים.
אבל, וזה אבל גדול, ברגע שדוראנט חוזר נראה לי שדי ברור שהווריורס חוזרים לדרגת "קבוצה מצויינת" ואפילו יותר.
נכון, אין להם גבוהים מדהימים (ויסלח לי ג'אבייל המלך), אבל כשיש לך ארבעה אולסטארים בחמישייה (היה אי פעם דבר כזה?) למי אכפת?
ובכלל, כמו שציינת, גם לבולס היה בסנטר את לונגלי הבינוני, שעם כל הכבוד לא היה הרבה יותר טוב ממה שפאצ'וליה עכשיו.

חצבני
חצבני
7 years ago
Reply to  פינקי

אבל נכון להיום דוראנט לא משחק וג"ס בינוניים. ועם כל בינוניותה הם הקבוצה הכי טובה בליגה (בקצת) וזה מעיד על הבינוניות של שאר הקבוצות. על זה מנחם מדבר וצודק. אם זה ישתנה בפלייאוף? נחיה ונראה אני זוכר פלייאוף קודם ברמה לא גבוהה עד לגמר.
לגבי ג"ס, ש גישה מוטעית לפיה כביכול בלי דוראנט זה חוזר בערך לקבוצה של השנתיים הקודמות אבל זה ממש לא כך. טיפה קרדיט להאריסון בארנס. קצת או הרבה צ'וקר אבל בעונה הסדירה שחקן טוב מאוד. בנוסף, זו קבוצה בלי ספסל. איגי וליוינגסטון היו אדירים עד העונה אבל השנה נחלשו משמעותית. אפילו לבארבוסה וספייטס אין מחליפים ראויים.

יצביקה
יצביקה
7 years ago

אני חושב שהדיבורים של לברון וטיירון נכונים וחשובים. הספרס ניצלו את האתגר של המשחק הקשוח של ממפיס כאימון לפלייאוף, ונראה שהשחקנים בקאבס אמש לא רצו לעשות זאת.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

עכשיו הודיעו שדוראנט חוזר לפני שהעונה הרגילה מסתיימת

רועי ויינברג
Admin

כבר כתבתי את זה, אבל: בפעם האחרונה שהייתה קבוצה שהיה עליה דיבור של הטובה בהיסטוריה ושנראתה כמו קבוצה בלי חולשות היא איבדה יתרון של 3-1 בסדרת הגמר.

למה שקבוצות יראו את הפוטנציאל המלא שלהן לפני הפלייאוף? עדיפה קבוצה כמו הלייקרס של 2000/01, שהפסידה פעם אחת בפלייאוף וניצחה 56 משחקים בעונה, על קבוצה שניצחה 73 משחקים בעונה והפסידה אותה כמות של משחקים בעונה הסדירה ובפלייאוף.

גם קליבלנד וגם סן אנטוניו שומרות את עצמן להמשך, ככה זה נראה לפחות. אני מאמין בצבע של קליבלנד – בטריסטן תומפסון שמתעלה בענק כל פלייאוף מחדש, בצ'אנינג פריי שעדיין יכול לפתוח את הצבע ולייצר נקודות מרחוק וגם בלארי סנדרס שנראה רציני יחסית והיה מוכן לרדת לדי-ליג.

התותח הקטמוני
התותח הקטמוני
7 years ago

מוסר ההשכל החשוב ביותר עבורי מהכל היה בורקס דיאו

דינגו
7 years ago

זאת פנינה ברמה היסטרית והיסטורית.

אבא
אבא
7 years ago

100+ לשי אבן צור, "אתה כמו ג'יפ מתחפר.
בניסיון להסביר את עצמך אתה ממשיך להעליב"… תגובה 1311
צריך ללמד מודעות כזו ורמת ביטוי בבתי ספר העתידיים,
להעמיד במקום אדם שמזלזל, מבלי לקלל או לקלקל מבלי להעליב
זו סוג של חכמה גבוהה שיש לשי תמיד,
למדתי מזה ונהנתי
נהנתי מאד גם מכתבת מנחם לס התותח

הממזר של סטוקטון
הממזר של סטוקטון
7 years ago

שטויות.